Tuesday, January 25, 2011

Umi Ferris, moga tabah !

Salam.
Ahad lepas ada berita pasal Umi Ferris, Elis Syuhaila Mokhtar dalam rancangan NONA TV3 tentang penerbitan novelnya.And for sure cerita tentang kehilangan anaknya yang comel , Ferris Mokhtar. Jangan tanya macam mana aku tengok TV dalam keadaan trauma lepas accident T__T

Dengan link website yang terpapar, aku try search blog tu. Please click here and support her to bring back her lovely son. Insha-Allah..

Masa baca blog created by Ferris' mother, aku sendiri dapat rasa betapa sengsaranya hidup beliau tanpa anak di sisi. And for sure yang lebih menakutkan ialah akidah anak comel itu. Nauzubillah. Semoga Kau pelihara akidahnya, lembutkan hati bekas suami Umi Ferris untuk mengembalikan kanak2 comel itu ke pangkuan ibunya semula dan bukakanlah ruang perdamaian antara mereka. Amin Ya Rabbal Alamin..

Untuk Umi Ferris , semoga tabah mengharungi hari-hari mendatang, teruskan berusaha dan berdoa tanpa jemu and never give up ! Insha-Allah, He will grant your doa. Saya mendoakan Ferris kembali ke pangkuan akak. Amin.. Optimis !!!

“Innaa lillaahi wa innaa ilaihi raaji’uun. Allaahumma’jurni fii mushiibatii wakhluflii khairan minhaa ”

“Sesungguhnya kami milik Allah dan kepada-Nya kami akan kembali. Ya Allah, berilah pahala kepadaku dan gantilah aku dengan yang lebih baik (dari musibah ini).” (HR Muslim 2/632).



1 comment:

  1. Terima kasih. Sangat terharu bila saya membaca artikel ini. Amin amin amin, ya rabbal 'alamin!

    ReplyDelete

Anda mungkin juga menchentai ini~